ترجمه آهنگ SS501 - Coward
bia2looloo
نگارش در تاريخ چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, توسط zahra saeng

SS501 - Coward

هیون جونگ:
موبایلم کلا پر از عکسای تو شده
الانه که بازش کنی
چرا اینجوریه؟هر وقت می بینمت دستپاچه میشم
یونسنگ:
نفسم بند میاد حتما واقعا دوست دارم
از این راه میرم که به جایی که هستی برسم
تو خیلی قشنگیا
گروه:
دلم واست تنگ شده خیلی دلم تنگه برات
یه نادونم که نمی تونه بهت بگه
یه نادونم که نمی تونه حرفشو بزنه
هروقت می بینمت
میخوام نیگهت دارم و بهت اعتراف کنم
پس چرا فرصتش پیش نمیاد؟
بیا پیشم
جونگ مین:
اون دامن کوتاهی که پوشیدی
اون صورتی که آرایشش کردی
واسه منه یا میری دیدن کس دیگه ای؟
یونسنگ:
نفسم بالا نمیاد
حتما واقعا دارم حسودی می کنم
معشوق زیبا تو همین حالا دیدم
گروه:
دلم برات تنگ شده خیلی تنگ شده
نادونیم که نمی تونه بگه
نادونی که نمی تونه حرف بزنه
هر وقت که می بینمت
می خوام نگهت دارم و بهت اعتراف کنم(که دوست دارم)
پس چرا فرصتش پیش نمیاد؟
بیا پیش من
یونسنگ:
چرا قلبم این قدر خسته است؟
قلبم اونقدر غمگینه که فقط تو رو میتونه ببینه
گروه:
دلم برات تنگ شده خیلی تنگ شده
نادونی که نمی تونه بهت بگه
نادونی که نمی تونه حرف بزنه
هر وقت تو رو می بینم
می خوام نگهت دارم و بهت اعتراف کنم
پس چرا فرصتش پیش نمیاد؟
بیا پیش من



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: